15% מהמחזור של אסם-נסטלה מגיע מחדשנות מוצרית או טכנולוגית
במסגרת כנס "מקדמים חדשנות" המשותף ל"ידיעות אחרונות", ynet ואסם נסטלה, מנכ"ל אסם-נסטלה, אבי בן אסאייג, מסביר מדוע התעשייה חייבת להתחדש כל הזמן, מה מקומם של העובדים בעולם החדשנות, האם לצרכנים יש מילה בנושא ואיך שומרים על מותג חזק ומוביל ולא מפסיקים לחדש. באותה הזדמנות הוא מספר על ההחלטה מרחיקת הלכת של חברת נסטלה העולמית בקשר לישראל.
"כל תעשיה זקוקה לחדשנות ותעשיית המזון חייבת למצוא נתיבים חדשים כדי לגדול ולהתפתח. החדשנות היא האמצעי העיקרי בו אנחנו מרגשים את הצרכנים.תעשיית המזון עומדת בפני אתגרים רבים, אתגרים סביבתיים, אתגרי תזונה, אתגרים בריאותיים ואתגרים צרכניים. החדשנות היא האמצעי לעמוד באתגרים הללו.
האמצעים לחדשנות הם רבים אבל אנחנו משתדלים ש-15% לפחות מהמחזור שלנו יגיע מפעילויות של חדשנות. מדינת ישראל הפכה לכר ניסוי לנסטלה העולמית בהשקעות בקרנות הון סיכון ובהשקעות בטכנולוגיה, שמבשילים לשיתופי פעולה, שמתחילים כאן ואחר כך יוצאים לעולם".